16channel2124user1doom

Pakkeløsninger

Kom hurtigt igang med din overvågning.

Se mere
TILBEHOER

Tilbehør

Husk at køb tilbehør til dit overvågningsudstyr

Se mere
SUPPORT

Support

Her finder du support

Se mere

Handelsbetingelser

FORTRYDELSESRET

Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos Desto Group. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare.
Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i samme stand og mængde, samt i original emballage. Fortrydelsesretten bortfalder altså, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.
Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale portoen for at sende varen retur.
Varen kan sendes til:
Desto Group ApS
Hornevej 7
2770 Kastrup
Att.: FORTRYDELSESRET
Du kan også fortryde ved at nægte at modtage varen på posthuset, eller aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.
Når du fortryder dit køb tilbagebetales købesummen naturligvis til dig. Dette gøres ved en overførsel til din bank konto, når vi har fået varen retur og kontrolleret at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Det er derfor vigtigt at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontonummer. Dette gøres under ”Konto vedligeholdelse” og menuen ”Kontoinformation”
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, ordrenummer, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Det er altid en god idé at gemme den originale emballage, indtil du har fundet ud af, om du vil beholde det købte eller ej. Manglende emballage kan nemlig i nogle tilfælde betyde at varens salgsværdi forringes og dermed kan fortrydelsesretten ikke udnyttes.


REKLAMATIONSRET

Når du handler hos Desto Group har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, gældende fra når varen er modtaget. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadevoldende adfærd.
Der skal gøres opmørksom på reklamation inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der gøres opmærksom på reklamation inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.
Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal det indsendes til os på vores adresse.


Desto Group ApS
Hornevej 7
2770 Kastrup
Att.: REKLAMATION


Når du returnerer varen, bedes du angive følgende:
Beskrivelse af fejlen
Hvornår du konstaterede fejlen
Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.